Sıra | Tarihi | İçerik |
1
| 2002 |
Güripek,N., Darıca,N (2002). Yetiştirme Yurtları ve Düşük Sosyo-ekonomik Düzeydeki Aileleri Yanında Kalan Onyedi Yaş Grubu Gençlerin Kendini Kabul Düzeylerinin İncelenmesi. Sosyal Araştırmalar Dergisi. Vol:2 Sf:22–31
|
2
| 2001 |
Zihni.A., Darıca,N ( 2001) Gençlerin Aile Planlaması ve Doğum Kontrol Yöntemleriyle İlgili Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi. Sağlık Dergisi. Cilt.62.Sayı:13 Sf.13–32
|
3
| 2000 |
Aydoğan,A., Darıca,N ( 2000 ) Özürlü Çocuğa Sahip Anne-Babaların Umutsuzluk Düzeylerinin İncelenmesi. Çocuk Formu Dergisi. Cilt:3 sayı:2 Sf. 25–31
|
4
| 2000 |
Darıca,N., Tanju,E., İpek,A.(2000). İlkokul Grubu İşitme Engelli Çocukların Yaratıcı Becerilerinin Desteklenmesi. Süleyman Demirel Üniversitesi, Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi. Yıl:1, Sayı:1.Mayıs.
|
5
| 2000 |
Sezgin, Y., Darıca, N. (2000). 6–11 Yaş Grubu İlkokul Çocuklarında Gözlenen Davranış Problemlerinin Öğretmenlerinin ve Ailelerinin Algılayış Farklılıklarının İncelenmesi. Eğitim Bilimleri Dergisi. Vol:1 No:2. Sf.36–45
|
6
| 1999 |
Tarancı, Y.G., Darıca, N (1999) 10-11 Yaş Grubu Özel ve Resmi İlköğretim Okullarına Giden Kız ve erkek Çocukların aile Çizimlerinin Sosyo Kültürel Değişkenler Yönünde Karşılaştırılması. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Dergisi, Cilt:1 Sayı:1 Sf.1–10
|
7
| 1999 |
Darıca, N.(1999) 15 Adımda Yaratıcı Bir Çocuk Yetiştirebilirsiniz. Okul- Aile Dergisi. Yıl:1 Sayı.10
|
8
| 1997 |
Arı, M., Darıca, N., Metin, n. ( 1997) Korunmaya Muhtaç ve Öğretilebilir Düzeyde Zihinsel Özürlü Çocuklara Oyun Oynama Becerisinin Kazandırılması. Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi. Cilt:4 Sayı:1 Sf.3–9
|
9
| 1997 |
Darıca, N.(1997) Özürlü ailelerin Problemleri. ÖZEV Dergisi. Yıl:23 Sayı:3 Sf.8-11
|
10
| 1994 |
Darıca, N. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Sanat Eğitimi. Okulöncesi Eğitimcileri için El Kitabı. Ed. Prof. Dr. Şule Bilir. YA-PA. Turan Ofset. Sf.95–102
|
11
| 1993 |
Köni, N (1993) İşitme Özürlü Çocukların Ailelerinin İşitme Cihazı Kullanım ve bakımına Yönelik Bilgilerin İncelenmesi. Fizyoterapi-Rehabilitasyon Dergisi. Cilt:7 Sayı:3 Sf.57–65
|
12
| 1993 |
Darıca, N. ( 1993) Özürlü Çocukların eğitiminde Entegrasyonun önemi. Aydınlıkevler Lions Kulübü Dergisi . Aralık, Sf.8–9
|
13
| 1992 |
Bilir, Ş., Köni, N., Metin, N. (1992) 3-6 yaş ve Üstündeki Orta Derecede Zihinsel Özürlülerin İfade Edici Dil gelişim Düzeylerinin İncelenmesi. Özel Eğitim Dergisi. Cilt:1 Sayı:3 Sf.18–30
|
14
| 1992 |
Köni, N. (1992) İşitme Engelli Çocuklar ve Kardeş İlişkileri. Okulöncesi Eğitimi Dergisi. Yıl:24, Sayı:4, Sf.17–19
|
15
| 1992 |
Bilir,Ş., Darıca,N ve ark. (1991- 1992) Korunmaya Muhtaç Özürlü Çocuk ve Gençlerde Görülen Ruhsal Uyum davranışları Üzerine Bir İnceleme. Çocuk Sağlığı ve Eğitimi Dergisi. Sayı:5 Sf.19–29
|
16
| 1992 |
Bilir,Ş., Darıca,N ve ark. (1991- 1992) Korunmaya Muhtaç Özürlü Çocuk ve Gençlerde Görülen Ruhsal Uyum davranışları Üzerine Bir İnceleme. Çocuk Sağlığı ve Eğitimi Dergisi. Sayı:5 Sf.19–29
|
17
| 1991 |
Bilir,Ş., Mağden.D., Köni,N.,Metin,N.(1991) korunmaya Muhtaç zeka Özürlü Çocukların Gelişimlerine Eğitimin Etkisinin İncelenmesi.Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Dergisi. Cilt:6, Sayı.5.
|
18
| 1991 |
Köni, N.(1991) işitme özürlü Çocukların Eğitiminde Ailenin Önemi. Okulöncesi Eğitimi Dergisi. Yıl:23, sayı:42, Sf.12–16
|
19
| 1990 |
Köni, N.(1990) İşitme Engelli Çocukların Eğitiminde işitsel Eğitimin Önemi ve Evde İşitsel Eğitimin Sağlanması. Okulöncesi Eğitimi Dergisi. Yıl.22,sayı:39
|
20
| 1990 |
Köni,N., Bilir,Ş.(1989-1990) İşitme Engelli Çocuklara Bazı Becerilerin Kazandırılmasında Eğitimle İlgili Çevre Düzenlemesinin Etkisi. Çocuk Sağlığı ve Eğitimi Dergisi. Sayı:4, Sf.58–68
|
21
| 1989 |
Köni, N.(1989) İşitme Engelli Çocukların Eğitiminde Yaratıcı Dramatizasyonun Kullanılması. Okulöncesi Eğitimi Dergisi. Yıl:21, Sayı:37, Sf.11–15
|
22
| 1985 |
Bilir,Ş., Çalışal,N., belgin,E., Köni,N., Uğurlu,M.( 1985) Konya, Kayseri ve Denizli İl Merkezlerinde 7-59 ay Arasındaki Çocuklarda İşitme Engeli Probleminin Tanımı. Sağlık Dergisi. Cilt:59, sayı:7–9, Sf.13–32
|
23
| 1984 |
Köni, N.(1984) Entegre Programda İşitme Engelli ve Normal İşiten İlkokul Grubu Çocuklarına Bazı İletişim Becerilerinin Kazandırılması. Özürlü Çocuklar ve Eğitimleri. Ed. Prof. Dr. Şule Bilir. Ayyıldız Matbaası,Sf.94–102
|